нове у законодавстві Як розслідувати нещасні випадки в умовах карантину

08.04.2020

Держпраці надала рекомендації комісіям підприємств та робочим органам Фонду соціального страхування щодо розслідування нещасних випадків і гострих професійних захворювань під час карантину.

Держпраці рекомендує:

  • під час розподілу обов’язків членів комісій ураховувати обмеження контактного спілкування між ними й особами, що можуть бути залучені до розслідування нещасного випадку. Зокрема, делегувати представникам роботодавця обов’язки комісії, визначені пунктом 33 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337 (далі — Порядок № 337), виконання яких передбачає перебування членів комісії на території суб’єкта господарювання;
  • опитування свідків нещасного випадку, зустріч із потерпілим, членами його сім’ї або уповноваженою ним (ними) особою проводити обмеженим складом комісії (один — два члени). За потреби засідання комісії проводити обмеженим складом із дотриманням вимоги щодо кворуму, використовувати конференц-зв’язок та інші сучасні засоби зв’язку;
  • виконувати інші обов’язки комісії, визначені пунктом 33 Порядку № 337, та здійснювати документальне оформлення матеріалів розслідування з урахуванням обмежень, пов’язаних із запровадженням карантинних заходів.

У Держпраці також зазначили, що посадові особи територіальних органів Держпраці відповідно до чинного законодавства контролюватимуть своєчасність і об’єктивність розслідування нещасних випадків, гострих професійних захворювань (отруєнь) та аварій, підготовку відповідних матеріалів.

Підготувала Валентина Коновалова,
шеф-редактор MCFR Охорона праці